02 August 2009

bila cinta....


Bila kita sayang orang tu
Kita terima je apa yg org tu kata
Tapi bila dia kata kat kita?
Hati kata takpe, manusia tak sempurna

Bila kita sayang orang tu
Kita tunggu dia lama pun takpe
Tapi bila dia tunggu kita?? dia marah2
Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu

Bila kita sayang orang tu
Kita tak tido pun tak pe layan dia yg tengah bosan,
Tapi bila kita bosan
Ada dia layan kita?
Hati kate tak pe, dia busy kot!

Bila kita sayang orang tu
Kita gaduh dengan dia, kita diam je
Tapi dia heboh 1 dunia
Hati kata tak pe, dia tension tuu

Bila kita sayang orang tu
Kita call nak cakap dengan dia
Tapi dia gayut dengan orang lain
Bila jadi camtu
Hati kata tak pe, dia ada hal nak cakap dengan kawan dia

Bila kita sayang orang tu
Kita bercerita dengan dia, rasenye cerita dengan tunggul lagi baik
Tapi bila dia bercerita dengan kita
Kita dengar, semua kite ingat
Hati kata tak pe, sayang katakan…

Bila kita sayang orang tu
Kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih,
Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia
Hati kata, bukan selalu pun..

Bila kita sayang orang tu
Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit,
Tapi bila kita sakit,
Dia siap kuar dengan kawan2 dia,
Hati kata, ala tak pe, takkan dia nak berkepit dengan kita 24 jam

Bila kita sayang orang tu
Kita tak pernah pentingkan diri sendiri
Tapi dia hipokrit tahap gaban
Hati kata tak pe, dia memang macam tu kena lah terima..

Bila kita sayang orang tu
Kita sayang nak tinggalkan dia buat selama2nya
Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut,
Walaupun kita sakit, dia kata kat kita, sakit biasa2 je, jangan nak mengada-ngada
Hati kata, macam manalah dia bila kita tak ada, mesti dia gembira... kan?kan?ehmm...

sayang xdpt diungkap dgn kate2..

di sini lah tmpt kite luahkan perasaan..

kite cube uat yg terbaek towk diri kamu..

janji

No comments: