21 August 2010

awak yang bergelar sahabat


1 message received

opening..................



a : ko rsa kita kwn sampai bila ?
b : sampai mati !
a : kenapa ko cakap macam tu?
b : sebab aku sayang ko !
a : ko rasa jarak masa kita berkawan berapa lama ?
b : 5 minit lg !

si 'a' terdiam lalu bertanya lagi :

a :apa yang ko cakap ni ? 5 minit ? kata sampai mati...

lalu si 'b' hanya tersenyum . selepas 5 minit, si 'a' melintas di jalan raya . si 'a' hampir2 dilanggar kereta tapi diselamatkan oleh si 'b' . si b yang dilanggar, benar kata orang tua2, bila hayat hampir tamat, kita dapat rasakannya.
lalu 'b' berkata :

b : aku tepati janji aku. kita kawan sampai aku mati . lalu tersenyum gembira . akhirnya si 'b' menghembuskan nafas terakhir di pangkuan si 'a'...

si 'a' hanya mampu menangis .

hargai kawan-kawan yang kamu sayang, marka xkan kekal selamanya di sisi kita .


sender:
Fahana new
+6012*******

sent:
12:12PM
21-08-2010



dear hana,
my silence doesn't mean i forgot you . aku xbermaksud pon nak tinggal hang . aku bukan lupa hang . aku taw, hang rindukan aku

selama 10 tahun kita berkawan . aku dah anggap kita macam adik beradik . maafkan aku bersikap macam ni

i'll be your friend till the end,thats a
promise i plan 2 keep it no
matter what
I LOVE YOU

No comments: