17 August 2010

cerita di warung mamak



27 Mac 2010 (Sabtu)

agak-agak kenapa aku buka cerita nih ?
a) punya pasal aku
b) aku bosan
c) mak aku paksa cerita
d) atas permintaan ramai

jawapannya sebab aku rindu kat korang . aku muntahkan balik apa yang ada dalam fikiran aku . err..time ni aku single . so kepala tak berapa nak betol . kalau ada boifren, mesti bf aku xbagi buat perangai macam ni kan kan kan . tapi antara kawan-kawan aku, aku sorang ja single . so xda masalah la sangat . kawan-kawan aku yang ada boifren semua pakai taktik kotor . memang dah taw, bf dorang xkan bagi aaa... paling best bila kantoi, campak henpon, baling baldi, tumbuk almari . hahahha..




ni on the way ke sedim . berhenti tepi jalan, then snap gambar .



dari kiri : akma, Dyla, Yuyun, Lina
tiada dalam gambar : Mot , Farah


yeahh . aku menyesal pakai baju tu mandi . badan aku burn abeh . berbelang . memang encem teruk3 .
jenuh aku nak baikpulih kulit aku pakai losyen
note : i tried out the new Extra Whitening Inner Cell Body Milk . ;p


sebelum bertolak ke sedim . gaya macam nak balik kampung . haha . dalam beg tu bawak barang picnic . LOL .


conteng arang di muka ! orang kata xbaik . bagi aku baik ja . haha . LoveLove gitu . wakaka
. sebelah aku tu dyla . kami cameraholic ! yeahhh~~


lepas balik sedim, going to......going to....KAROKE! yeahhh.. kan dah kata, karoke mende wajib. haha .
akma nyanyi lagu The Fabulous Cat-Rimas. aku diam ja . lepas tu aku menangis . selalunya aku yang xbetol dalam bilik karoke . lirik dia...emmmm.....ok, aku menangis . member-member aku dah taw da kenapa aku menagis . btw, suara kau akma memang best sampai boleh buat aku menagis . power la kau...haha .

1 hari suntuk kitorang main jalan . bukan selalu kan nak enjoy macam ni . after dat, study study study sampai lebam bam bam .

*kadang-kadang ada jugak tyme karoke, lepas tension study . karoke sampai tataw nak nyanyi lagu apa .
1 buku lagu dah khatam .

No comments: