16 August 2010

jiwa luka cedera parah kuasa dua


Berani jatuh cinta perlu berani sakit hati. Yang namanya perasaan jatuh cinta datangnya tak dijemput dan tak ditolak .

aku sakit hati . entri memuntahkan perasaan . rasa macam buang masa ja kan . memang la bukan setiap hari aku sakit hati . Aku taw, kita tak boleh nak mengharap lebih-lebih sangat pada pasangan kita, sebab dia xkan boleh berubah sepenuhnya menjadi seperti apa yang kita inginkan . Kalau nak orang lain berubah, kita yang kena berubah dulu, kan. Dan masa tu, baru lah aku tahu betapa sukarnya nak berubah sebab aku dah biasa berada di zon selesa.

Dulu, masa still pegang title ‘single is easy’ sebok2 sangat nak berboifren. Tengok member-member yang berkapel macam sweet ja. Banyak kau punya sweet! Bila aku dah merasa berkapel buat kali pertama, bosan . Mungkin sebab aku yang ego kot. Nak kata sayang pun fikir berhari-hari. Nak mengaku rindu macam nak muntahkan balik apa yang aku makan . Memang sengal. Bila kali ke-3 pulak, thank god, remain sampai sekarang. Nak ucap kata-kata sayang dah tak macam dulu dah . Mudah untuk mengaku apa yang aku rasa. hati tengah berbunga kot . tinggal kejap pon tak boleh . kalau boleh hari-hari ja nak jumpa . tapi xkan la sampai hari-hari nak jumpa kan . takot jadi bosan plak .
kapel kalau xgaduh pon cam tak best gak . kalau dulu mesej 24/7 , now 1/3 . kenapa agaknya . bila jadi macam ni, macam-macam bersarang dalam mind aku . even dia kata, BUSY . it's ok, aku boleh terima ja . yang aku tak boleh terimanya is, BERGEDIK-GEDIK DENGAN PEREMPUAN LAIN . kalau ini dikatakan kes balas dendam, dipersilakan . dan aku sakit hati sekarang . puas la kau kan .

Anyway, kepada tuan punya badan yang aku cakapkan ni, jangan risau. Aku still sayangkan kau. Dan aku bukan jenis orang yang mudah berubah hati. Dan aku harap kau pun macam tu jugak. Tolonglah jangan sengal sangat dengan aku. Aku cepat menyampah la. Aku tahu, aku bukan perfect sangat untuk kau. Dan aku sedar, banyak yang kau tak suka dengan perangai aku ni . Aku mintak maaf dengan apa yang aku dah lakukan, yang buat kau terasa hati dengan aku. Aku tak berniat pun . Dan aku rasa kau pun tahu pasal tu. Bukan aku nak kau layan aku macam diva malaysia, miss universe ka apa ka . Tapi aku mintak kau luangkan masa untuk faham diri aku sepertimana aku berusaha untuk fahamkan diri kau tu . I love u .

Sekian .

No comments: