14 August 2010

what the BFF



BFF are forever only than they love somebody

A memory last 4ever, and never does it die. true frens stay together and never say goodbye !

selama 6 bulan we're together like crazy dalam 1 rumah
semua dah jadi kenangan
terlalu cepat kan
korang la racun, korang la candy, korang are everything to me
aku sayangkan korang dah macam adek beradek aku sniri

susah ouwh untuk aku lupakan semua neh

  • time ase bowim, start motor..going to sedim ! yeahh! agaknya sedim belakang rumah kowt .
  • pukul 12 keatas, ase taleh nak tidow, going to alsafa ! sampaikan anney mamak tu da tawu kita nak minum apa . hahhaaha
  • err... even tadew duit.. karoke! mende wajib kowt kann..harharhar...
  • karoke sampai tercabut kepala mic . =_="
  • kita guling2 atas jalan then snap gambar . kalau la boyfren ke, sedare lalu ke...sure2nya kena belasah. hahahha
  • neh paling besh ! selalu g kelas lambat !
  • time final test, lambat jugak ! sampai g kelas jawab exam xmandi . hahaha .
  • main badminton dalam hujan . dah tu plak, makan ais kacang time hujan2 . bagus sangat laaaa..

p/s : aku sangat sangat rindukan korang

captured date : 19 februari 2010


ni plak time jadi student Politeknik Seberang Perai




yuyun . mot . dyla



banyak sangat pic weyh . aku ta larat nak upload bagi korang tgk . heheh .
aku belasah ja upload, sedar xsedar " budak" tu pon ada skali dalam pic kita .

btw , korang memang fuckingshit fren . haha . tiga sampai mati .

No comments: