06 September 2010

dah cuba.. TAPI..

apa nak buat hari ni .

THINK....

THINK....

THINK....

THINK....

ok nothing .
macam hari hari biasa jugak . HAHA!


==============================

dah dekat setengah jam aku ngadap lappy .
Dah setengah jam jari jugak lah aku mengarang hapekebende neh.

Dah lama.

Dah macam macam yang berlari lari dalam kepala otak aku ni.
Dah macam macam yang berlaku 'keliling aku' kebelakangan ini.

Nak aku contengkan di sini,
Nak aku lukiskan dengan perkataan di sini.

Tapi apa pun tak keluar.

Kecuali muka kau.

p/s: .
hujan . tapi jup lagi aku nak kuar . kuar lagi ! yeahh..
biasa la.. aku pun nak jugak having fun kan kan...







No comments: