16 September 2010

reunion ex-sekolah menengah teknik seberang perai batch 5






location : batu feringgi, bowling international, padang kota .






walaupun bukan semua warga SMTSPPP yang hadir, tapi kemeriahan tetap terasa .
ni nak share gambar bagi sesapa yang tak pegi..err..yg lain2 pun leh tengok . ;p

best sangat dapat jumpa kawankawan teknik, walaupun ada yang aku lupa nama . huhu . nih baru separuh, ada lagi ramai tapi tak masuk gambar .

p/s : rasa rugi kalau tak pegi . xpuas la jalan2 . hehe .

============================================================

nih kes bebai . time makan . kasut aku putus . tapi nasib baik boleh pakai lagi . tataw la kalau tak boleh pakai, aku kena beli seliper gak la . huhu . kenapa time syoqsyoq, kasut nak buat perangai . memang bebai gila . jenuh gak la nak cover jalan . heh =_="


lepas tu..main boling,, kuku aku patah plak dah . gaya macam main terukteruk sampai kuku patah, padahal dok masok longkang ja pon . baik aku baling bola siap2 dalam longkang . heh . syoq ja tengok orang main boling, dapat strike . aku neh , jatuh 1 pin pon, senyum lebaq dah ..

No comments: