03 October 2010

15 things

1) Saya suka bilik saya . sebab tak ada ramai orang .
2) Saya suka teddy bear . nak kumpul banyak3!
3) Saya sanggup jalan jauh, walau dalam hujan lebat, even sakit semata mata nak jumpa awak sayang . sebab saya suka sangat dapat jumpa awak .
4) Saya tak suka manusia kerek .
5) Saya takut darahhh!!
6) Saya suka kalau awak buat saya gelak takhenti-henti sampai menangis.
7) Saya suka nasi goreng paprik telur dadar dan air horlick .
8) Saya taksuka barang yang bole show off brand.Kau ingat kau kaya sangat ke?
9) Saya tak makan sayur .
10) Saya suka tengok perempuan cantik dan comel .
11) Saya suka simpan barang . tak kisah lah apa je . asal kan benda tu ada kenangan
12) Saya suka awak awak awak wahai alex turner, synyster gates & robert pattinson .
aww...
13)Saya benci ubat ! euuww .
14) Paling taksuka badut . sebab muka macam bodohh ! gila menakutkan.serious paling taksuka weh!
15) Saya sayang budak sorang ni je . die comel sangat bagi saya! PEPPY!

No comments: