18 October 2010

oh abang penjara . ar duii !

Ok aku jumpe mamat ni cover lagu awie - di penjara janji kt youtube. HAHA!!



So, mari kita lihat comment yang diterima, HAHA.. lawak gila babi!! HAHAHAHA!!

1) parctice sket lagi ok la..jogging..kurangkn isap rokok,kumpul duet beli baju..baru ok..ha3
2) yakin boleh bro.. 5 bintang..
3) terbaik la bro, nt aku tolong dapat kan sponsor dari strepsil untuk ko, layanz..
4) jiran2 x marah ke jerit kuat2...
5) perhhh...superb!!!! kalo awie tgok mesti dia letak jawatan..
6) bro ni paling power.
7) bro xde rse nk mati kew???nk terberak kew lps ko nyanyi???
8) adoiii mabuk kew ????
9) pakai baju...tutupi aurat...
10) Lu kalau tak sampai tarik lu jangan nyanyi bai lu nyanyi lagu2 boboi ke sesuai la kot.tak pun lagu beritney spear
11) aStagHa laWwa kO neY,,
12) dah macam beruk dah aku tgk..hang dah la x pakai baju..mula2 hang nyayi ok..pastu dah macam beruk kena belacan..hang ni rosak kan lg awie la..picthing hang teruk..aku ckp skit kau marah!!beruk2..lain kali pakai baju hang tau?..menjerit macam beruk hilang bini..hampeh!!

starting macam ok, lastly mcm nak meletup lappy aku. Hahahahahahhah!!! dah senak perut aku baca comment org, sian braderr ni. haddoi.. Hahahahahahaha!!

1 comment:

Faizal said...

haha.. komen cam nk 2:07 halau harimau x letak..