02 January 2011

31/12/2010




movie hari ini! untuk kali terakhir tahun 2010 aku keluar tengok wayang. ramai gila manusia. dengan hujan lebat. but its oke untuk girl-girl yang gilakan SALE!!!

Dalam best-best tu, ada yang buat jadi tak best. sakit hati bila ingat balik. aku ingatkan gaji dah masuk. member-member tempat sekerja aku semua cakap gaji dah masuk. selalulanya 29 or 30. but hari ni dah 31. memang aku yakin sangat lah duit dah masuk.

beratur kat atm jaangan kata, kebelakang jugak la. then sampai turn aku...WHAAATTTTTTTTTTT!!!!!!!!!



ok, kau kau pun dah taw kan apa aku nak cakap. yeahhh.. duit tak masuk lagi weh! WTF! nasib ada duit poket yang boleh jalan tengok wayang and makan. apa yang aku
berangan nak shopping, simpan dulu lah niat tu. rasa nak pegi bom ja tempat kerja aku tuh. asal gaji aku tak masuk lagi ha s**l!

then aku jalan-jalan dengan pakwe aku. kitorang tengok cite Gullivers Travel. BEST wa cakap lu!
hehehe... gelak bahak bahak jugak la dlm cinema tuh. citer dea camni


" Dia mahu membuat liputan mengenai kawasan percutian di Segi Tiga Bermuda untuk dia mendapat maruahnya semula. Ketika dalam perjalanan ke situ, Gulliver tertidur di atas bot yang dinaikinya. Bila terbangun, dia mendapati dia berada di tengah-tengah ribut taufan yang sangat besar. Dia terkorban. Namun bila dia sedar, dia terdampar dengan terikat di tepi pantai pulau Liliput, di mana semua orang yang mendiami pulau tu kecil-kecil bel
aka. Gulliver menjadi gergasi di tengah-tengah populasi orang kenit, kecil seperti patung mainan. "

Gulliver Travel :



winkwink** tunggu movie time.

2 comments:

jojo said...

amboih,sempat lg snap2. hehe. Bagus,keep it up. Abe pon da naik runsing aku asyik nk amik gambo kitowg :)

yuyun said...

hehe..huih..mesti la kene snap! semua neh kenangan kot. kan kan.. :D