25 January 2011

apesal mahal konvokesyen ?

ok. Cerita untuk hari ini. I have an interview today. and aku diterima. Interview dia macam tak masuk dek akal la jugak. Sebab aku tak pernah interview sebegini rupa. tapi aku xkesah. janji aku dah dapat kerja.

Tengah bestbest lepak kat McD, aku dapat call dari mak aku. xpe lah, dia just nak inform yang surat Poli sampai rumah.
sampai je kat rumah, aku terus buka envelope Poli tuh. Yeahhh...surat konvokesyen. Haha!
macam best la jugak kan. aku pun bace dan punya bace. DEYMMM! untuk konvo, RM 240 bai! memang macam ni ke untuk konvo? ke memang aku tataw?

Aku list amende kes mahal sangat nih :

Bayaran konvokesyen - RM190
Bayaran jdi ahli Persatuan Alumni Politeknik - RM50
Jumlah keseluruhan - RM240

itu kalau hadir.

kalau tak hadir pun kene bayar jugak :

Bayaran folder sijil + yuran penghantaran - RM50
Bayaran jdi ahli Persatuan Alumni Politeknik - RM50
Jumlah keseluruhan - RM100

Aku pun tak tahu lah nak hadir ke tak. emm..Huwarghh :((


dan aku harap kawan kawan aku datanglah eah..boleh jumpa :D


3 comments:

dyla said...

so ko g ke x syg???
huhu

yuyun said...

haha..ntah.. ko cane?

dyla said...

ak pown xtaw
huhu
byk kai wet kowt
then ak still keje lg tyme tuh
ak xtaw laa
huhu ++.