02 January 2011

layout baru


Now dah 2011. aku pun dah 21 tahun nih . getting older .. and older.. normal la tuh .
and TADAAA! layout baru my blog ! haha. xda la surprise mana pon. just nak buat perubahan. bosan lah asyik2 tengok layout yg sama. baru hari ni dapat update Tempat Aku Lepak. before this busy sangat lah. (bz ke? ke, malas?)

emm...warna still black2 + dark. why hah aku choose layout gelap-gelap macam ni? dari dulu-dulu lagi. aku pernah jugak Tempat Aku Lepak ni buat warna girlish2 and bertemakan comel, letak katun-katun..tapi tak lama. sebab takda semangat nak update story2. so aku tukar warna black.dan aku suka simple. baru best aku nak lepak. :D

Aku nak tukar layout ni pon, ambil masa 1 hari. huhu. aku search...search...and search... banyak aku download blog template. then aku pon pakai, 1 by 1 . lastly, semua tak berkenan jugak. last-last, aku choose Template Designer yang sedia ada dalam blog nih. heh. aku edit sana, edit sini dan hasilnya...... ni ja la yang boleh buat. xda la sempoi menarik mana pun. macam aku cakap tadi, i like simple. :)


ni antara Blog Template yang aku download. penat oh! 1 pun tak berkenan. tengok macam berkenan,
tapi bila dah apply kat blog sendiri, jadi tak berkenan plak.




No comments: