11 April 2011

minta tolong buka mata tu boleh?


aku sakit hati dengan perangai kau. KENAPA kau macam tu? KENAPA kau tak macam ni?
(bodo giler soalan)

Kira ok lah kan aku still mahu berkawan dengan kau. Aku ni innocence sangat ke hape?
HAHA! orang dah bodoh2kan aku, still mahu berkawan. srooottttt........ ke, aku yang bodoh?
isk, tanak lah main bodoh2.. Kau ada otak, kau ta boleh nak fikir hape?

malas nak ulas banyakbanyak apa yang jadi.
Aku masih diri aku.

KAU BUKA MATA LUAS LUAS BOLEH TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kau jalan, kepala kau hantuk tiang banyak kali pun, kau still tak buka mata LUASLUAS.








No comments: