22 April 2011

Rainbow Foods


Tiba-tiba malam ni terasa mahu sesuatu. Mahu makanan! hehe. Tadi yuyun saja la online walking jelajah website makanan. Tiba-tiba lah kan perut ni pun mahu minta di isi. isk. lapar rupanya. Tapi now dah dekat pukul 11pm. So, tak boleh la makan berat-berat. nanti jadi mokmok. hehe. Manje org slalu panggil orang mokmok. ta boleh blah kan. padahal yuyun kurus. HAHA! ok, yun mokkkk~~

Yun2 nak makanan ini! Nak jugak! Tapi macam mana nak boleh dapat yuyun oii.. tengok jam kamu tuu.. Kot siang boleh la lari pegi beli. hehe.




iskk..yun2 mahu semua! semua ok? nampak semua sedap kan dalam gambar ni. TAPI kena ingat, makanan ni boleh buat kerat kaki kita oke? paham tak? tak paham..? Manis la sayang, boleh kena kencing manis. hehe.

Yun tak kira, yun nak rasa semua makanan ni, sementara umur masih muda. Haha. Dapat makan, mesti jadi macam ni. Huhu. Lepas tu malu lah nak keluar perut boyot depan makan banyak!hek3.



No comments: