25 May 2011

Handphone pinkyP



Huarghh..Handphone gua! handphone aku jadi problem.. sekarang pakai hp pekak je. If tidak ada jugak lagu lagu kalau orang call/mesej. Ni takkkkkkkk.......... Old skulllll punya style..... :((

Da hantar kedai pinkyP ku sayang..(Hp pun nak ada nama jugakk..) Aku namakan pinkyP sebab hp aku warna pink.hehehe. aku hiashias lak dgn bling-bling pink. ehek. Dekat seminggu dah hp sayep kat kedai. Gua rindu hp gua... Masalah dia mula mula kes macam ni..

member aku tengah layan video (video baik oke!) then ada mesej masuk. mesej from my sayang. Hp aku tiba tiba jadi 'hang'. aku tak boleh nak buka inbox. member aku kata software lari. lari ke mana plak dah. haihhh... On off buka bateri buka simkad sumua sudah..tinggal nak hempok je belum. tak boleh2 jugak.. :( shiann pinkyP..Dia shakitt..so aku hantar je lah ke kedai.

Now pakai hp pekak lah jap yerr yuyun.. ;p



3 comments:

teema chan said...

selamat sihat la hp anda , hp sy pon sakit sakit sekarang nii T_T

yuyun said...

hp awokk pon sakit gakk..? hehe..
selamat sehad jugak kat hp teema.. T_T

teema chan said...

hihi okaayy , harap cepatt sihat jerr :D