07 May 2011

Selamat Hari Ibu


Selamat Hari Ibu kepada semua ibu... Tidak kira ibu kandung, ibu tiri, ibu angkat atau ibu mertua. :)

...Syurga di bawah tapak kaki ibu...

Now dah 21 tahun mak menjaga dan membesarkan kak lang. Tak terbayar jasa-jasa mak.. Kak lang tahu kak lang anak yang degil. Kadang-kadang ingkari cakap mak.. Kak lang sayang mak sangat-sangat lebih dari segala-galanya. Mak segalanya bagi kak lang. Terima kasih untuk pengorbananmu mak..


Mak selalu buatkan bekal pagi-pagi untuk yuyun bawa pergi kerja. Mak buatkan nasi goreng :)
Hari-hari mak gerakkan yuyun pergi kerja dan sembahyang subuh, sebab yuyun susah bangun pagi. hehe.
Mak tak garang pun. Mak supporting. Tapi kalau dia tak suka, berleter panjang ourhh..padahal benda tu kecik punya hal ja. hehehh..

Yuyun tak ada apa-apa istimewa nak bagi kat mak.. Hanya ucapan dan ciuman ja..Hadiahpun tak seberapa, cuma tudung ja bagi mak. Yuyun tengok mak happy sangat dapat hadiah. hehe. I LOVE U MAK, Fauziah Binti Aziz.



No comments: