22 May 2011

Stalker


Hari ni Dia tak kontek aku langsung. aku pun tak kontek si Dia langsung. Weekend yang amat mendukacitakan. ISK! bukan apa, masing-masing xder credit. heheh.

Aku rindu lah kat dia. So-so-so BAD. semalam baru keluar dating. Nasib baik kemarin dapat jumpa. hari ni xdapat jumpa,xkontek ape..mana boleh macam ni. :(

"Awak awak awak.... dengar ni..tengok sini..ada mesej kat awak.. saya nak awak jaga diri baik-baik tahu? pestuu.. haa..jangan cube-cube nak buat yang tak sepatutnya taw! "
Apa yang boleh aku buat untuk hilang rindu..stalk profile him..tengok semua gambar dia..gambar dia dengan perempuan..aku lah tu..



**Best kot suara dia**
.banyak kali aku tekan play button.



No comments: