08 June 2011

1 Tahun 2 Bulan

hey dear ,

yeah , nampak kan TITLE uh kan sayaang ?? Hee
dah 1 tahun 2bulan kan ? dah lama dah kan ? *1tahun 2bulan je kot ,
sepanjang tempoh ni aku happy , sedih , suka , duka dengan kau :D
walaupun hari bahagia kita ni tak sebahagia hari lain ,
tp percaya lah , cinta/kasih/rindu/SAYAANG/Mimpi aku terhadap kau ,
takpernah berubah , malahan semakin bertambah .
aku tak minta apa2 yg lebih dari kau , cukup sekadar kegembiraan sahaja :)
aku tak nak jiwang2 , and aku taksuka nak janji macam2 lagi dah ,
pasal tuhan uh maha ADIL , bila-2 aja Dia boleh tarik nikmat yg aku dapat ,
aku just nak hargai kau , aku takdapat janji macam2 ,
aku bukan tahu masa depan , cuma aku just nak kau tahu ,
aku akan cuba jaga kau , sayaang kau , protect kau , hormat kau ,
*AKU HARAP KAU PUN BEGITU JUGA >SUDIRMAN KEJAP Hee
serta menjadi girl yg terbaik buat kau !! walaupun aku tak sama ,
macam girl2 lain kat luar sana tuh , tp aku cuba ,
ya aku banyak buat salah ==' manusia tak lari dari kesalahan ,
camtuh juga aku serta Kau !! marah Hehehehehe tp kesilapan yg berlaku ,
mematang kan fikiran kita berdua serta memanjangkan akal kita,
membuatkan kita lebih saling menyayangi , malahan lebih buat kita erat ,
aku harap kita dapat mulakan kehidupan baru , okay sayaang ?? :D
DOAKAN HUBUNGAN KITA KEKAL SAMPAI BILA2 EH ? Aminnn <3
ILYSDDDDDD & ABCDEFGHI :)



No comments: