25 August 2011

#1



Nak exam.Esok exam.Harap tak ada benda buruk buruk berlaku masa nak exam ni.Harap semua berjalan dengan lancar.I really need someone who will always calm me down.Kalau nak cari gaduh,cari gaduh lepas aku exam.Jangan menggatal nak jolok sarang tebuan time time macam ni.Memang serious cari nahas.Aku doakan korang korang yang nak exam tu berjaya jawab dengan tenang dan tenang.Sebenarnya aku sedih.Bestfriend aku takde kt sebelah aku time time mcm ni.Aku harap dia sihat bersama dia.



1 comment:

MiYOKO SuKi said...

good luck yuyun