30 August 2011

Raya weh!



Salam Aidilfitri aku ucapkan kepada followers/stalkers yang selalu menghabiskan masa dekat blog aku yang memang tak seberapa ni.Raya tahun ni memang lain macam baju raya macam tersalah beli, shopping last minute, orang wish kat handphone boleh kire dengan jari.hehe, sebab aku pakai nombor baru. xder orang tahu sangat.aku anggap,so everything went well :) untuk membe membe,budak budak rumah,yang banyak buat aku tergelak sem ni,untuk budak2 kelas,gua ucapkan selamat hari raya untuk lu orang.lu orang memang best.membe fb,twitter,membe datang dan pergi,selamat hari raya.mintak maaf dekat mak bapak lu orang dulu sebelum mintak maaf dekat membe membe okay?hihi :D dan untuk semua yang sedang/tengah membaca entri aku ni,aku ucapkan selamat hari raya,sudahlah aku nak pergi happy happy-an dengan family tersayang..,masa untuk membuat kerja ;p byeeeee! muahhhx!



No comments: