04 September 2011

●︿●

aku bangun-bangun terus menempek depan lappy ni. ye, kat sini lah aku menempek. Blog. So jangan pelik lah kenape aku tak mandi lagi time ni.


Kau pernah tak, bangun-bangun tido, kau rasa sebak pastu kau nangis?
Haa...Tu la yang berlaku kat aku. Aku mimpi Si Dia. Aku pun lupa aku mimpi tu macam mana. Tapi aku menangis dalam mimpi tu..sedar-sedar memang aku rasa sedih yang amat...Then aku menangis :'(


Of course, I miss him. But maybe he is happier with her. So, release it with the dream




03 September 2011

Deepest



Ketika aku sedang sakit rindu pada kamu di kejauhan ini,kau bisikkan pada aku perkara yang aku tak mahu tahu.


Buta nya aku,
Aku sudah tidak nampak kamu

Jaga diri okay? Aku tahu kau tahu yang aku tidak mahu bercakap pasal itu.
Moga masa berubah segalanya,okay ? :)

Setiap detik berjalan, setiap degupan yang berdegup, setiap kata yang tersirat, setiap tahap yang membakar, setiap senyuman yang melega hadapi dengan kebal.

Belasah saja yakin boleh luka mana yang tak pedih


*semoga kau lebih berbahagia dengan si tudung biru itu :)*
doaku sentiasa beriring bersama kamu