04 September 2011

●︿●

aku bangun-bangun terus menempek depan lappy ni. ye, kat sini lah aku menempek. Blog. So jangan pelik lah kenape aku tak mandi lagi time ni.


Kau pernah tak, bangun-bangun tido, kau rasa sebak pastu kau nangis?
Haa...Tu la yang berlaku kat aku. Aku mimpi Si Dia. Aku pun lupa aku mimpi tu macam mana. Tapi aku menangis dalam mimpi tu..sedar-sedar memang aku rasa sedih yang amat...Then aku menangis :'(


Of course, I miss him. But maybe he is happier with her. So, release it with the dream




No comments: